2016年4月7日 星期四

2016-02-27 泰尚


今晚又同屋企人同男友食晚飯, 又想食泰國嘢, 咁就去泰尚啦! 上次去過真係幾好食, 今次再encore. 佢因為好生意, 係隔離開多左個舖, 地方算係大左, 但坐得未算舒服. 

我哋首先叫咗金不換炒大蜆, 蜆肉隻隻鮮味, 又大又多汁, 好好食呀!



第二道菜叫咗泰式元蹄, 小妹其實對元蹄麻麻, 不過男友想試下就叫啦, 佢呢道菜個味道有D似中式, 唔油膩, 而且能帶出豬肉嘅鮮味, 加上側邊足料嘅西蘭花, 等我地唔使再叫多道蔬菜, OK!




再叫左一個南瓜海鮮炒飯, 炒飯炒得乾身, 味道夠惹味, 海鮮雖然唔係乜嘢新鮮嘅海鮮, 應該都係雪藏嘅, 不過呢品質良好, 魷魚及魚肉等海鮮爽口彈牙, 加埋肉鬆, 無得輸呀!


呢個明爐烏頭魚都係我倆既至愛, 好享受一路拾下拾下既感覺, 條魚肉質新鮮爽口, 加上佢地特製既酸甜汁, 好好味, 兩個人LAM到一D肉都無剩!


再叫左一個黃咖喱雞, 黃咖喱係我嘅至愛, 因為佢係咁多種咖喱之中最唔辣的, 呢個個賣相好似平平無奇, 但個味都較得幾好架, 不過呢我略嫌佢有啲水, 雞肉就普通啦, 整體上OK, 不過再加埋佢個烤餅食簡直一流! 呢度既烤餅好乾身味道又夠香, 一啲都唔油!




最後甜品就梗係要食芒果糯米飯啦! 其實小妹最鍾意食黑糯米, 我問店員可唔可以只要黑糯米啊, 佢話唔得最得 :( 只可以黑白..... 咪咁無法啦, 呢度菜做得有水準, 芒果夠甜又足料, 有成個咁芒果咁多! 而且個椰漿亦都非常鮮味, 椰味濃, VERY GOOD!




呢度水準真穩定, 繼續努力!


沒有留言:

張貼留言