2015年11月27日 星期五

2015-11-22 陶源酒家 - 好好味的午飯!

今日相約咗同事一齊食午飯, 有啲時間我哋就去咗附近嘅陶源酒家嘆下茶啦, 我哋兩個女仔唔算食得多, 不如就叫D點心啦!

首先就叫左個一直想試下既雀籠點心, 單睇外表已經覺得好吸引啦, 而且仲可以一次過試六款點心, 真係幾好喎! 我最愛去嗰個嘅萄汁雞粒酥, 好惹味, 而且酥皮熱辣辣, 食落好新鮮! 第二最愛呢就係佢個鮑魚燒賣, 鮑魚夠稔身, 肉質鮮味, 亦得! 其他蝦餃, 芋角都唔錯架!



跟住就叫咗個清清地嘅牛肉腸, 腸粉質地爽滑, 牛肉鮮味, 我本身唔太好呢款牛腸都覺得好食喎!



最後我哋加左個蘿蔔糕, 蘿蔔糕睇落白曬曬, 但係原來食落都好好味喎, 重蘿蔔味, 再加少少豉油就已經吊出蘿蔔糕同埋臘味惹味, 陶源整體上嘅質素真係幾好架, 會再來!




沒有留言:

張貼留言