2015年11月14日 星期六

2015-10-17 101肉燥飯專門店

今日自己一個係尖沙咀食午飯, 想快快脆脆食一餐就算啦, 因為仲要趕主下場有野要做. 係厚福街見到呢間肉燥飯專門店人山人海, 咁不如就試下啦! 其實肉燥飯都係小妹的至愛黎架!

打開個menu有唔同款既肉燥飯, 價錢相宜. 




我揀左鹽酥雞翼肉燥飯, 黎到既時候感覺個Size有D細, 而且有少少頽飯既感覺, 都不及當年學生年代既仙跡岩同仙踪林, 食落個未都OK既, 雞翼唔太油, 肉燥飯個SAUCE就有D結.


另外再叫左杯珍珠奶茶, 自從塑化劑發生事之後好耐飲了, 呢度既珍珠奶茶都幾好飲, 不過D珠就略嫌靭左D.




呢度稱自己為肉燥飯專門店, 我覺得幾搞笑, 因為通常真正係出名既餐廳都唔會叫自己做乜乜嘜專門店嘅, 不過都姑且一試. 整體而言呢度我覺得OK. 因為實在坐得好唔舒服, 我短短係到食左碗飯已經要被調左兩次位, 可能我一個人吧! 不過都OK啦, 費事阻住做生意啦




沒有留言:

張貼留言