2015年11月14日 星期六

2015-10-18 北園

今晚約左男朋友家人同埋我阿姨同媽媽一齊食晚飯, 因為要預祝我阿姨的生日. 呀姨想食中菜, 我地就不如就去北園啦, 又方便大家. 我地叫左一個晚市精選套餐, 唔使諗. 


首先黎啦個廣東片皮鴨, 隻鴨個SIZE都OK大, 不過唔知點解切出黎既皮咁少既? 


可能係PRESENTAION既關係? 又或者刀法既差異? 睇落切出黎皮既唔多. 不過我覺得呢度要讚既係佢D飽皮係每塊都用紙隔住既, 咁就唔會痴住哂啦!

另外D鴨肉就扐去做菜生鴨菘, 我就覺得味道一般, 不是太突出, 感覺無乜鑊氣, 食落D鴨肉有少少騷味.

尾龍躉兩味, 反而令我有驚喜喎! 龍躉真係幾新鮮, 我鐘意清炒西芹多D



乾燒明蝦球都幾好味, 呢道菜用左係大蝦,肉質爽口, 夠哂鑊氣.

紅燒雞絲生翅, 味道中規中矩, 都幾足料.

最後甜品係椰汁糯米糖水, 味道OK. 


仲有鮮果拼盤, 整體上我會比OK啦, 無太大驚喜, 咁既價錢, 每人$200度, 都算係咁啦.



沒有留言:

張貼留言