2015年11月16日 星期一

2015-10-29 龍閣極上火鍋

今日約左我既一眾為食兵團同事黎旺角飲茶, 順便FAREWELL一個好同事, 呢間龍閣極上火鍋裝修別緻, 估唔到個位置會有間咁靚嘅酒家. 一入到去好有空間感, 我地一行五人被安排左坐門口附近, 都坐得好舒服. 發覺D火鍋店依家日頭會興做埋點心, D質素都唔錯!




一黎到就梗係TICK我地至愛既點心啦, 咦! 都幾多選擇喎! 第一樣唔少得既係我既至愛點心蝦餃, 蝦餃皮薄餡靚, 冇得頂!




馬拉糕雖然唔及潮福既黑糖馬拉糕咁香咁好味, 不過呢到都整得好鬆軟喎! 唔錯!



另外叫左黑松露帶子腸, 黑松露味不是太出, 而帶子個味本身清淡, 所以整體上來講呢個比較PLAIN D.


另外我同事叫左個藍莓鮮淮山, 呢道菜唔係度度有得食咖! 都幾大碟喎, 鮮淮山本身就無乜味既, 全靠個醬, 我地覺得藍莓醬就唔夠多, 所以我地另外REQUEST左一碟, D淮山食落好粉, 我個人唔太好呢個TEXTURE既食物, 最後係食剩左一半.




燒賣, 味道保持水準!



芙蓉山湖帶子餃, 餡料鮮味, 皮薄, 得!


香煎釀尖椒, 我同事的至愛, 不過我覺得有D辣, 我食唔到LU, 同事就話幾惹美


仲有不得不提既就係呢個奶皇煎堆仔, 呢個超好食!!!!! 一定要encall在encall!! 奶皇好流又夠沙, 新鮮熱辣又香口! 好好味呀!




我地再加左一個三文魚龍閣炒飯, 賣相好得, 而且炒得都幾乾身, 不過呢個飯就未及佢既點心咁出色啦. 


每人$100 唔使, 可以再黎呀!!!



沒有留言:

張貼留言