2015年11月8日 星期日

2015-10-20 川婆婆

今日黎到尖沙咀食川菜, 呢間餐廳門面光鮮, 但店內裝修有D奇怪, 一入到去覺得有點西式, 又有GRAFFITI




然後我地被安排入去裡面的座位的裝修又突然間變得好似屋企FEEL咁, Anyway, 我地主要唔係食裝修, 食物質素先係最重要. 



我地叫左一個青花椒桂花魚, 因為我地都唔食得辣既關係, 所以叫小辣, 但係都唔好睇少呀, 食落都幾辣, 不過我好鐘意D麻香味, 桂花魚好滑, 味道幾濃, 呢度菜個份量超大, 由於太大鍋, 食都咁上下覺得有D油, 我地兩個食唔曬, 剩左半鍋.  




另外我地再叫左一個香辣蝦, 一見到d道菜既時候, 我地兩個目定口呆, 賣相雖然吸引, 但死啦,  咁多辣椒, 一定好辣啦.... 不過食落去又唔係真係好辣, 而且仲有好濃郁既川椒的香味, 非常之惹味! D蝦炸得金黃鬆脆, 都可以食埋架, 而肉質都幾鮮味. 




另外我地再加左個安格斯牛柳粒, 呢個好得, 牛肉粒好新鮮, 好好味, 食落仲有油甘味, 好香, 對於我呢個牛魔皇黎講, 全晚我最鍾意就係呢道菜啦. 



臨走的時候見到問口出面燈箱有個叫做麻辣九宮格火鍋, 嘩, 好似好有噱頭咁, 睇下遲D有無機會試下. 我其實比起以前食得辣左, 希望可以繼續努力, 食到多D唔同既美食啦. 



沒有留言:

張貼留言