2016年3月6日 星期日

2016-03-06 紫粵軒

今晚有大學同學從遠方返來, 因為要近佢屋企所以我哋一行11人來到將軍澳搵食, 由於人數太多既關係, 佢又想食中菜, 所以呢我就揀咗紫粵軒. 入到黎, 環境優雅又夠靜. 



我哋先叫咗脆皮燒腩仔, 一見到話得12件, 我哋都係啱啱夠一人一件, 不過都真係幾脆, 肉味咸香, 好食!



鮑魚汁豬仔腳, size都係好的骰, 不過味道都調校得幾好, 應該落左花椒八角等香料, 肉質亦都新鮮爽口彈牙.


跟住再叫左片皮鴨, 個片皮鴨係一鴨兩食, 呢度菜味道未算突出.




香草蜜汁叉燒, 好腍, 蜜汁既香甜加上叉燒的惹味, 係最完美既配搭!


跟住再叫左個花雕蔥爆蝦球煲, 蝦肉爽口彈牙, 味道保持水準, 夠香夠惹味.




杞子浸時蔬, 呢度菜保持水準, 湯底清甜, 菠菜新鮮, 與鮮紅的杞子係視覺上已經贏哂!




紫粵軒炒飯, 炒飯炒得乾身, 配以蝦肉, 魚肉來炒, 真係幾唔錯!


柚子蜂蜜吊燒雞, 個柚子蜂蜜其實係另上, 雞燒得香脆, 再配柚子醬, 真係估唔到原來可以咁樣點雞食, 感覺清新, 真係幾好味喎! 不過都嫌份量太細啦



另一個一鴨兩食, 炒鴨鬆, 呢個呢就味道普通啦, 我覺得呢道菜好難做得好突出



因為實在太唔夠飽啦, 最後我哋在加左荷香古法蒸滑雞, 呢個賣相得, 而且雞整得好鮮味嫩滑, 再放咗啲紅棗落去蒸即刻覺得呢道菜好養生咁, 紅棗嘅香味再加埋薑蔥惹味配搭, 好得!


我地11個人, 每人埋單$336, 酒店中菜黎講, 正常價啦.... 

沒有留言:

張貼留言