2016年3月6日 星期日

2016-03-05 Hellow Kitty 中菜軒

今日專誠同男友過海去試呢間HELLO KITTY中菜軒, 其實小妹小時候真係好鐘意KITTY架, 所以雖然都預左黎呢度係重視KITTY多過食物質素, 但男友為左滿足我, 都好樂意陪我黎呀~ 呢度個位唔係大方便, 舊樓區, 所以同KITTY呢個THEME唔係好夾



入到去, 裝修別緻, 岩哂我呢D大唔透既小朋友, 睇得出店主係店內每一個裝橫都好花心思, 每個角落都充滿住KITTY, 店內掛有不同做型既KITTY中國水墨畫

刻了KITTY頭的枱凳


座位好的骰, 坐得唔太舒服

香港人都係貪新鮮, 午市好爆

仲有好多KITTY不同擺設, 好卡嘩依呢!

連燈都唔少得KITTY

包括所有餐具.... 硬件配套做得很好, 不過軟件就麻麻地, 好似唔夠人手咁

餐牌, 好得意呀!!! 不過價錢都唔平咁喎!


我先叫左個杏汁白肺湯, 第一啖飲落去, 嘩, 乜咁咸既....仲有幾重味精既感覺, 不過都有落杏仁既


HELLO KITTY蝦餃, 好打打打打打打打意意意意意意意呀! 裡面既蝦都唔錯喎, 唔係得個樣架


流沙奶皇飽, 當我見到佢地三個時, 真係萌爆了! 唔捨得食呀!

咬落都幾香蛋黃味, 可惜唔太流....


連張點心底紙都係KITTY, 問你死未!

奶湯鮮菇浸時菜, 用了芥蘭, 都幾新鮮, 味道唔錯

台灣紫蘇骨, 呢個好得, 排骨夠腍, 個醬汁酸美美, 味道調較得洽到好處!

芒果布甸, 個布甸有點普通, 放得太多魚膠粉, 返而最有驚喜係上面粒朱古力, 好香濃既DARK CHOCOLATE

鮮果牛奶燉蛋白, 燉蛋白食落有D鞋, 裡面有氣泡唔夠滑, 個大KITTY頭查實係蕉糖整既糖, 好硬的, 問店長, 整到咁大粒點食呀, 佢話裝飾居多.... 不過我覺得有點浪費囉


埋單每人$640, 每人$320, WELL, 抵唔抵食就見仁見智啦, 但我認, 我係KITTY FANS, 擺明有BIAS架啦~

沒有留言:

張貼留言